A jogviszony időtartama: határozatlan valamint két határozott idejű kormánytisztviselői jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Budapest, 1054 Budapest, Nagysándor József u. 8.
Ellátandó feladatok:
- Az önálló szervezeti egységek vezetőinek, felsővezetők támogatása, általános vezetői asszisztensi feladatok ellátása, megbeszélések, találkozók, programok szervezése, vezetői értekezletek, megbeszélések jegyzőkönyvének elkészítése. Szakterület belső életének adminisztratív támogatása. Aktív részvétel belső programok szervezésében. Menedzsment anyagok, kimutatások, prezentációk elkészítése, dokumentációk és nyilvántartások vezetése, iratanyagok iktatása, nyomonkövetése. Kapcsolattartás az egyes szervezeti egységekkel.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Telefonhívások kezelése, üzenetek továbbítása,
- e-mailek kezelése, megválaszolása, továbbítása,
- naptár kezelése, időpontok rögzítése,
- megbeszélések szervezése, időpontok egyeztetése,
- utazások szervezése (repülőjegy- és szállásfoglalás, autóbérlés),
- névjegykártyák rendszerezése, rögzítése Outlookban,
- hivatalos iratok rendszerezése, a nyilvántartások karbantartása (papír és elektronikus alapú),
- meeting anyagok összekészítése,
- a Koordinációs Főosztály által szervezett rendezvények szervezésében részvétel.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Nemzetstratégiai Kutatóintézet vonatkozó belső szabályzatainak a rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- felsőfokú végzettség,
- angol, francia vagy német nyelvből középfokú „C” típusú általános nyelvvizsga;
- MS Office irodai alkalmazások magas szintű ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási alapvizsga.
- közigazgatásban szerzett, legalább 2-3 év szakmai tapasztalat;
- gyors- és gépírás
- iktató programok ismerete (KIR3/KIRA)
- szakirányú felsőfokú végzettség
Elvárt kompetenciák:
- magas szintű diszkréció,
- pontos írásbeli és szóbeli fogalmazási készség,
- önállóság, proaktivitás,
- pontosság, precizitás,
- felelősségtudat, együttműködési készség,
- kezdeményezőkészség,
- magas szintű kapcsolattartó és kommunikációs képesség,
- csapatmunkára való alkalmasság,
- önálló munkavégzés,
- ápolt külső.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- iskolai végzettséget igazoló oklevelek másolata;
- fényképes szakmai önéletrajz (a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint);
- motivációs levél;
- a Pályázó által aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2015. november 30.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton, Kálmándy-Pap Ágnes főosztályvezető részére, az agnes.kalmandy-pap@nski.gov.hu e-mail címre.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A beérkezett pályázatokat a munkáltatói jogkör gyakorlója által felállított bizottság bírálja és értékeli. Az érvényes pályázatot benyújtók meghallgatása után, a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt a munkakört betöltő kormánytisztviselő személyéről.
A pályázati kiírás közzétételének helye:
Közigazgatási Állásportál - https://kozigallas.gov.hu/ |